KIROPRAKTIKOLLA Hoidettavia ongelmia

KIROPRATIKOLLA HOIDETTAVIA ONGELMIA

Kiropraktikko on yliopstokoulutettu tuki- ja liikuntaelimistön asiantuntija. Kiropraktikko osaa tutkia lihaksiston, nivelten, nikamien ja hermojen toimintaa kattavasti käyttäen mm. kiropraktista tutkimista, neurologisia- ja ortopedisiä testejä, röntgen- ja magneettikuvien tulkintaa, lihasten- ja liikkuvuuden testausta. Kiropraktikkona tutkin, diagnosoin ja hoidan lähes kaikkia tuki- ja liikuntaelimistön ongelmia, mukaan lukien ylä- ja alaraaja ongelmia.

Jos olet saanut diagnoosin tai olet ollut hoidossa ilman vasteita tai haluat lisätietoa tilanteestasi, suosittelen tulemaan myös kiropraktikon alkututkimukseen, jossa kattavasti tutkin sinut ja analysoin tilanteesi.

TUKI- JA LIIKUNTAELIN ONGELMAT

Kaikki selkärangan, alaselän, rintarangan ja niskan akuutit ja krooniset kivut tai ongelmat
Kaikki ylä- ja alaraajojen kivut tai ongelmat
Alaselkäkipu
Niska-hartiaseudun onglemat
Päänsärky, migreeni
Kuluman ja rasituksen aiheuttamat kivut ja ongelmat

HERMOJEN PINNETILAT JA HEIJASTEET

Iskias
Välilevyn pullistumat
Hermopinteet, heijasteet, tuntomuutokset
Käsien puutumiset
Rannekanavaoireyhtymä
TOS-oireyhtymä

RYHTI JA TOIMINNALISET ONGELMAT

Ryhti, notkoselkä, skolioosi
Kännykkäniska, emännänkyhmy
Selkärangan toiminnallisuuden tutkiminen ja lisääminen
Yläraajojen ja hartiakaaren nivelten-ja lihasten toiminnallisuuden tutkiminen ja lisääminen
Alaraajojen ja lantion nivelten-ja lihasten toiminnallisuuden tutkiminen ja lisääminen

KIROPRAKTIKKONA HOIDAN KOKO KEHON ONGELMIA

Kiropraktikko on koko tuki- ja liikuntaelimistön asiantuntija. Kiropraktikon hoito ei ole pelkästään selkärangan hoitoa, vaan itse tutkin, diagnosoin ja hoidan selkärangan ja lantion lisäksi myös ylä- ja alaraaja ongelmia. Käytän nikamien ja nivelten manipulaation ohella erilaisia pehmytkudostekniikoita lihaksille, ligamenteille ja faskioille. Ihmisillä on paljon ongelmia olkapäissä, kyynerpäissä, lonkissa, polvissa ja nilkoissa joita on tärkeä ymmärtää ja hoitaa kiropraktikon näkökulmasta.

Sinulla ja naapurillasi voi olla alaselkäkipua oireena, mutta erilaiset syyt ja ongelmat taustalla

KATSO VIDEOILTA JA LINKEISTÄ LISÄTIETOA

Niska-hartia ongelmat